Ergonomiczne krzesła biurowe: jak wybrać odpowiednie krzesło biurowe dla siebie i swoich pracowników
Justyna Węgrzyn
Sprawdź ofertę foteli obrotowych
Wybór ergonomicznego krzesła biurowego wydaje się prosty, dopóki nie trzeba kupić krzeseł biurowych dla całego personelu. Poza kwestią estetyki wybranego krzesła należy również wziąć pod uwagę aspekt inwestycyjny. Nie mówię tu o kosztach finansowych, choć oczywiście one również odgrywają istotną rolę.
O czym więc mówię?
Czy wiesz, że ból pleców jest jednym z najczęstszych powodów nieobecności pracowników w pracy? Kiedy pracownicy opuszczają pracę i udają się do lekarza, ból pleców jest drugą po infekcjach górnych dróg oddechowych główną dolegliwością, według ACA Today.
Zaczynasz rozumieć, dlaczego nazywam inwestycją coś tak prostego, jak krzesła biurowe? Tak właśnie jest. Może to być inwestycja, która przyniesie kolosalne zyski, tylko dzięki zmniejszeniu liczby dni opuszczonych przez pracowników z powodu bólu pleców.
Być może myślisz sobie: "Cóż, jestem pewien, że to prawda, że pracownicy opuszczają pracę z powodu bólu pleców, ale z pewnością jest to wypaczony pogląd". Oczywiście większość tych przypadków MUSI dotyczyć osób zatrudnionych na stanowiskach robotniczych, takich jak pracownicy budowlani".
Brzmi to jak dość słuszne założenie, prawda?
W rzeczywistości jednak, 54% pracowników cierpiących na ból dolnej części pleców spędza większość czasu w pozycji siedzącej. Brzmi szalenie, ale to prawda!
Jeśli nadal nie wiesz, w jaki sposób krzesła biurowe mogą rozwiązać ten problem, mam dla Ciebie jedno słowo: ergonomia.
Badanie przeprowadzone przez Instytut Badań Kręgosłupa Uniwersytetu Stanowego Ohiowskazują, że bóle w dolnej części pleców, których doświadczają pracownicy, są zazwyczaj związane z ergonomią i nadmiernym wysiłkiem. W dalszej części pracy wyjaśniono, że:"Raporty pokazują, że średni koszt roszczenia workers comp związanego z urazem pleców może wynosić od 40 000 do 80 000 USD na pracownika".
Czy to nie jest szalone?!
A co jeśli powiem Ci, że Lepsze Meble Biurowe w St. Charles mogą pomóc zmniejszyć szanse swoich pracowników staje się częścią tych statystyk? Pracownicy mogą opuścić mniej pracy z powodu problemów z bólem pleców, co zwiększyłoby wydajność biura, a krzesła biurowe wyglądałyby fantastycznie? Dla mnie brzmi to jak oczywisty wybór!
Krzesła biurowe dla kadry kierowniczej
Rodzaj krzesła, na które warto zwrócić uwagę, może zależeć od rodzaju prowadzonej działalności lub od obecnego stylu mebli biurowych, które już posiadasz w swoim biurze. Oto kilka fantastycznych opcji:
Boss Heavy Duty Padded Executive Chair
Możesz chcieć, aby był to najlepszy wybór do biurka biurowego! Oferuje pneumatyczny podnośnik gazowy do regulacji wysokości siedziska. To krzesło jest bardzo przyjazne dla osób z ergo, a nazwa "Wyściełane krzesło Boss Heavy Duty Executive Chair" mówi wszystko. To krzesło biurowe jest super wyściełane i luksusowo pluszowe. To jak siedzenie na chmurze przez cały dzień.
Krzesło Boss z odchylanymi ramionami i synchronicznym pochylaniem
Jeśli wolisz coś nieco mniej pluszowego dla swoich pracowników lub dla siebie, krzesło Boss Hinged Arm Executive Chair With Synchro-Tilt jest doskonałą alternatywą. Nadal oferuje pneumatyczny podnośnik gazowy do regulacji wysokości siedziska. To krzesło nie jest wykonane z pluszu, ale nadal zapewnia ogromny komfort i fantastyczną ergonomię. Dodatkowo funkcja synchro-tilt umożliwia zablokowanie krzesła w dowolnej pozycji w zakresie pochylenia.
Krzesło, pluszowe krzesło dla dużych mężczyzn
Masz pracownika, który potrzebuje trochę więcej miejsca lub stabilności na krześle? Niektórzy z nas są nieco więksi, a typowe krzesło jest zaprojektowane tak, aby utrzymać około 200-250 funtów. Krzesło Plush Big Man's Chair jest zaprojektowane tak, aby utrzymać ciężar do 350 funtów i oferuje wytrzymały sprężynowy mechanizm odchylania, dzięki któremu możesz być spokojny, wiedząc, że Twoje krzesło biurowe nie runie na Ciebie znienacka! Ponadto siedzisko jest bardzo szerokie I bardzo głębokie, co zapewnia dodatkową wygodę.
Krzesło siatkowe Express KB z regulacją lędźwiową
Szukasz czegoś bardziej nowoczesnego do swojego biura? Na stronie Express KB Series Executive Mesh Chair z regulowanym paskiem lędźwiowym będzie dla Ciebie fenomenalnym wyborem. Zwłaszcza, jeśli chcesz zapewnić sobie doskonałe podparcie lędźwi. Krzesło posiada nowoczesne oparcie z siatki oraz regulowane podparcie lędźwiowe, dzięki czemu możesz je dopasować do swoich potrzeb. Buh- bye Advil!
Krzesło Global Accord z wysokim oparciem Multi Tilter
Jeśli tradycyjne krzesła lub krzesła z siatkowym oparciem nie są Twoim wyborem lub nie pasują do obecnego wystroju biura, rozważ krzesło Global Accord Krzesło Multi Tilter z wysokim oparciem! To krzesło biurowe jest częścią wielokrotnie nagradzanej serii i posiada klasyczny styl z precyzyjnie wypolerowanymi aluminiowymi ramionami. Krzesło delikatnie wspiera krzywizny kręgosłupa, redukując zmęczenie.
To tylko niektóre z opcji dostępnych w Better Office Furniture w St. Charles. Możesz kliknąć tutaj aby przejrzeć więcej opcji krzeseł biurowych na naszej stronie internetowej, jeśli te opcje nie odpowiadają Twoim preferencjom.
Jak widać na zdjęciach produktów, te krzesła biurowe są wykonane z wysokiej jakości materiałów i są skonstruowane tak, aby służyć przez długi czas. Oferują fenomenalne podparcie lędźwi, co z pewnością przyczyni się do dobrego stanu zdrowia kręgosłupa Twoich pracowników. Będą Ci wdzięczni za pomoc w odstawieniu tak potrzebnego im codziennie Advilu, a Ty będziesz miał pracowników, którzy rzadziej opuszczają zajęcia i są bardziej produktywni.
Jakie jest najlepsze ergonomiczne krzesło biurowe?
Niezależnie od tego, czy w końcu kupisz swoje krzesła biurowe od Better Office Furniture w St. Charles, jest kilka punktów, których powinieneś szukać w dobrym, ergonomicznym krześle biurowym:
1-Podparcie odcinka lędźwiowego- Oparcie powinno naturalnie wygiąć się do kręgosłupa, a jeszcze lepiej, jeśli odcinek lędźwiowy jest regulowany.
2-Przystosowanie-Najlepsze ergonomiczne krzesła biurowe mają co najmniej 5 obszarów regulacji, a niektóre nawet 14.
3-Tkanina-tkanina powinna mieć przynajmniej kilka cech umożliwiających jej oddychanie, aby nie nagrzewała się zbytnio po siedzeniu przez dłuższy czas.
4-Podstawa z kółkamiPrawie wszystkie krzesła biurowe są wyposażone w kółka, ale jeśli masz dywan, rozważ zakup kółek zaprojektowanych specjalnie do poruszania się po dywanie, aby zmniejszyć obciążenie przy próbach poruszania się na krześle.
5-Obrotowa podstawa- krzesło powinno mieć możliwość obracania się, aby zapewnić łatwość sięgania do różnych miejsc w przestrzeni roboczej i zminimalizować ciągłe rozciąganie lub ciągnięcie przez Ciebie lub Twojego pracownika.
Masz więcej pytań dotyczących konkretnych produktów krzeseł biurowych, które najlepiej sprawdzą się w Twoim biurze lub punktów, na które należy zwrócić uwagę podczas zakupów krzeseł biurowych? Zadzwoń do nas już dziś pod numer 314-266-9083, aby uzyskać więcej pomocy!