Meble do biura - aranżacje, pomysły i inspiracje

Marki mebli biurowych: Od Walmartu do Global, jaka jest różnica?

Paulina Wójcik
mar 23 2022


Sprawdź ofertę foteli obrotowych

Fotel obrotowy Unique Viper Kup teraz
Fotel obrotowy Profim Xenon Kup teraz
Fotel obrotowy Grospol Ergohuman BS Kup teraz

Wybór mebli biurowych

Wszyscy znamy powiedzenie, że dostajesz to, za co płacisz, ale jeśli chodzi o meble biurowe, jaka jest naprawdę różnica? I czy naprawdę trzeba płacić wygórowane ceny za meble wysokiej jakości? Aby umeblować swoje biuro, możesz kupić wszystko, od Walmartu po meble Global. Chociaż każdy chciałby kupić jak najładniejsze (i prawdopodobnie najdroższe) meble biurowe, czy warto? Jakie są możliwości?

Zamierzamy przyjrzeć się temu, co można uzyskać z kilku różnych kategorii mebli. Rozumiemy, że to, co jest odpowiednie dla jednej firmy, może nie być najlepsze dla innej. Wszystko, od budżetu po styl, może mieć wpływ na to, jaka decyzja jest najlepsza dla Ciebie i Twojej firmy, jeśli chodzi o znalezienie idealnego dopasowania.

Meble biurowe Walmart

Meble Walmart są z pewnością niezwykle opłacalne. Można wyposażyć całe biuro przy minimalnym budżecie. Jednak ich jakość jest bardzo niska. Można wymienić połamane krzesła biurowe, na powierzchni stołów konferencyjnych pojawiają się pęcherzyki powietrza, a rogi biurek odpryskują i łuszczą się. Nie wspominając o tym, że ponieważ materiały użyte do budowy mebli są tanie, szuflady nie przesuwają się dobrze, łatwo się zacinają i łamią.

Dla kogo meble Walmart mogą być odpowiednie?

Jeśli dopiero zaczynasz swoją działalność i masz bardzo ograniczone fundusze (nie jesteś nawet pewien, czy stać Cię w pełni na przestrzeń biurową), wybór mebli z Walmartu lub Targetu może być dla Ciebie najlepszym rozwiązaniem tymczasowym. Nie potrwa to długo, ale lepsze to niż siedzenie na ziemi!

Meble biurowe z IKEA

Nieco wyżej możesz całkiem łatwo i niedrogo wyposażyć swoje biuro w meble z IKEA. Produkty IKEA nie są fantastycznej jakości, ale są lepsze niż w Walmarcie i znacznie bardziej eleganckie w wyglądzie. Te meble biurowe nie będzie trwać strasznie długo albo chociaż. Możesz mieć z nich kilka lat, w zależności od tego, jak często meble są używane na co dzień.

Dla kogo meble biurowe IKEA mogą być dobrym rozwiązaniem?

Jeśli dopiero zaczynasz i nie masz zbyt dużego budżetu, ale chcesz mieć nieco lepszą jakość i bardziej nowoczesny wygląd, zakupy w Ikea mogą być dobrym rozwiązaniem. Meble biurowe będą trwalsze niż marki Walmart lub Target, ale najprawdopodobniej nie za bardzo. Również poziom komfortu nie jest tym, co można uzyskać z wyższej jakości mebli biurowych.

Marki wysokiej jakości: Tayco, Knoll, Global, Steelcase itp.

Na drugim końcu spektrum możesz kupić zupełnie nowe, najwyższej jakości meble, takie jak Tayco, Knoll, Global lub Steelcase. Te marki są znane z najwyższej jakości. Możesz zdecydować się na elegancki lub bardziej tradycyjny wygląd, a meble będą Ci służyć przez lata. Bardziej prawdopodobne jest, że wymienisz swoje meble biurowe, ponieważ czujesz, że chcesz uaktualnić swoją przestrzeń, niż z powodu uszkodzenia czegokolwiek. Ponadto, jakość nie ma sobie równych. Oznacza to, że nie tylko Twoje meble będą super trwałe i wytrzymają długi czas, ale także będą niezwykle wygodne.

Dla kogo mogą być odpowiednie wysokiej jakości marki, takie jak Tayco, Knoll, Global i Steelcase?

Wybranie wysokiej klasy mebli jest idealne dla tych, którzy mają przyzwoity budżet na początku swojej działalności lub są w biznesie od dłuższego czasu i chcą ulepszyć styl, trwałość lub komfort. Jeśli masz pracowników, jest to również fantastyczna droga, ponieważ komfort mebli biurowych może podnieść morale i zmniejszyć takie rzeczy, jak ból pleców. Patrząc na linie mebli wysokiej jakości, posiadanie doskonałego biurka może również zwiększyć produktywność na lata.

Meble biurowe to inwestycja, a nie tylko wydatek, jak niektórzy mogą je postrzegać. Mogą one mieć ogromny wpływ na efektywność przestrzeni, produktywność Twoją i Twoich pracowników oraz zadowolenie wszystkich pracujących w Twoim środowisku pracy. Jeśli zastanawiasz się nad zmianą wystroju swojego miejsca pracy, zapoznaj się z naszym poprzednim blogiem, "10 sposobów na stworzenie błogiej i produktywnej przestrzeni biurowej". Jeśli zależy Ci na zmniejszeniu liczby dni nieobecności w pracy spowodowanych bólem, sprawdź, "Ergonomiczne krzesła biurowe: Jak wybrać odpowiednie krzesło biurowe dla siebie i swoich pracowników".

Co zrobić, jeśli chcę mieć meble wysokiej jakości, ale nie mogę sobie pozwolić na pełną cenę?

Jest to jedna z naszych ulubionych części tego, co robimy! W Better Office Furniture w St. Charles, mamy możliwość zapewnienia firmom jakości i komfortu w ich meble biurowe z naszych pre-owned wyboru, w mniejszej cenie. Oczywiście, jeśli jesteś w stanie, lub wolisz, aby mieć fabrycznie nowe meble, zawsze możemy dostosować się do tego. Zakup nowych mebli zwiększy możliwości wyboru, ale zapewniamy, że możemy przyjrzeć się Twojej przestrzeni i określić, jakie mamy meble używane, które będą dobrze służyły Twojemu biuru i pracownikom przez lata.

Niezależnie od poziomu, na którym się znajdujesz, skontaktuj się z nami w razie pytań! Nigdy nie wiadomo też, jaką okazyjną ofertę możemy mieć w danym momencie w naszym magazynie. Czasami zakup nowego sprzętu w "tańszym" miejscu może w rzeczywistości kosztować Cię teraz więcej, a w dłuższej perspektywie - ze względu na konieczność częstszej wymiany!


Sprawdź ofertę mebli biurowych i gabinetowych

Kontener podbiurkowy Wuteh KO-4 Kup teraz
Biurko elektryczne Wuteh Sky Kup teraz
Lada recepcyjna Sove SV-92 Kup teraz

Udostępnij