Meble do biura - aranżacje, pomysły i inspiracje

Jak stworzyć przestrzeń pracy zdystansowaną społecznie i zadbać o zdrowie swoich pracowników!

Justyna Węgrzyn
mar 5 2022


Sprawdź ofertę foteli obrotowych

Fotel obrotowy Unique Viper Kup teraz
Fotel obrotowy Profim Xenon Kup teraz
Fotel obrotowy Grospol Ergohuman BS Kup teraz

Wyrzuciliśmy kilka porad na temat uzyskania domowego biura w kształcie do pracy w domu, Ale co, jeśli masz przestrzeń biurową, którą nadal masz pracowników korzystających z biura w tej chwili? Jak zachować na uwadze dystans społeczny i utrzymać dobry przepływ pracy z układu biura i ustawienia mebli?

Nie każda firma jest taka sama, ale myślę, że większość z nas ma sedno podstawowych środków ostrożności, które pracownicy mogą podjąć podczas tej pandemii, aby pozostać zdrowym:

-Zachowaj odległość 6 stóp od innych pracowników i klientów

-Częste mycie rąk

-mierzenie temperatury przed wyjściem do biura

-Pozostanie w domu, jeśli nie czujesz się dobrze, itp.

Co jednak z fizycznym układem Twojego biura?

Jeśli korzystałeś ze stanowisk pracy, możesz obawiać się, że coś takiego jak 4-osobowa stacja robocza, z niskimi przegrodami, nie zapewnia wystarczającej odległości dla Twoich pracowników. A jeśli masz otwarte biuro z biurkami obok siebie lub naprzeciwko siebie, to też nie jest idealne rozwiązanie. Dobrą wiadomością jest to, że istnieją pewne proste rozwiązania, jeśli chodzi o to, jak Twoi pracownicy są obecnie ustawieni, aby uzyskać ich nieco bardziej przyjazny dystans społeczny.

Podamy Ci kilka wskazówek dotyczących tego typu ustawień i jak możesz zmienić rozstawienie, aby być bardziej świadomym dzisiejszych wytycznych dotyczących pracy. Podpowiemy również, co może być dobrym rozwiązaniem w przypadku, gdy planujesz modernizację, ale chcesz mieć pewność, że zachowasz tego typu środki dystansu społecznego.

Stanowiska pracy

Możesz czuć się tak, jakby twój dystans był skazany na zagładę, jeśli masz stacje robocze skonfigurowane dla swoich pracowników już teraz, ale to nie jest koniecznie. Jeśli niektórzy z Twoich pracowników są w stanie pracować w domu, rozstawienie ludzi bez zakupu większej ilości mebli biurowych jest całkowicie wykonalne. Na przykład, jeśli masz 4-osobowe stanowiska pracy jak poniżej, a dwie z tych osób mogą pracować w domu, można następnie ustawić pozostałe dwie osoby tak, że są one w stacjach roboczych po przekątnej do siebie.

Oczywiście należałoby się również upewnić, że następne stanowisko pracy jest oddalone od tego o co najmniej 6 stóp.

Zasadniczo, przypisanie niektórych pracowników do bycia wirtualnym pozwala na wykorzystanie istniejącej przestrzeni i mebli, które masz pod ręką. Jest to prawdopodobnie najłatwiejszy i najbardziej opłacalny sposób na utrzymanie zdrowia Twojego i Twoich pracowników już teraz.

Co jeśli potrzebuję wszystkich moich pracowników w biurze?

Jeśli posiadanie niektórych pracowników pracujących wirtualnie nie jest opcją z jakiegoś powodu, nadal można sprawić, że rzeczy działają, ale może trzeba będzie użyć więcej miejsca, i / lub zakup więcej mebli biurowych. Jeśli masz inne obszary w biurze, które można przeznaczyć na miejsca pracy pracowników, można przenieść niektórych pracowników do tego pokoju lub przestrzeni. Oznaczałoby to konieczność zakupu większej ilości stanowisk pracy do wykorzystania w tej przestrzeni. Jeśli masz niezależne biurka, które stoją naprzeciwko siebie, to można po prostu przenieść niektóre z tych biurek do nowo wyznaczonego obszaru roboczego, tak aby utrzymać ludzi rozproszonych.

Dobrą wiadomością jest to, że jeśli jest to tylko tymczasowe rozwiązanie dla Ciebie, i trzeba kupić dodatkowe biurka, lub stacje robocze, zawsze można zaplanować czas aby przyjść sprawdzić nasze preowned zapasów. Ta opcja będzie nadal daje wysokiej jakości opcji mebli biurowych, ale nie będzie tak dużo inwestycji, jak zakup nowych mebli biurowych byłoby.

Chcę zmodernizować moje meble biurowe. Jaka jest najlepsza opcja i układ, który jest przyjazny dla społecznego dystansu, ale działa dobrze przez długi czas?

Jeśli swędzenie, aby stworzyć nową i ulepszoną przestrzeń biurową, teraz jest PERFEKCYJNY czas, aby to zrobić. Albo nie masz ludzi pracujących w biurze, co czyni to super duper łatwe, masz mniej ludzi niż normalnie przychodzących do pracy w biurze, lub wszyscy nadal mogą przychodzić, ale modernizacja teraz pomoże Ci uzyskać świeży nowy układ i meble biurowe, które będą działać zarówno teraz, jak i po COVID. Niezależnie od tego, jak wygląda Twój przypadek, wygrywasz tutaj!

Układ biura

Tworzenie bezbłędnego układ biura zawsze było naszą domeną. Te czasy nie są inne. Możemy przeprowadzić analizę Twojej przestrzeni i pomóc Ci określić, w jaki sposób możemy Cię skonfigurować, aby zapewnić idealny przepływ pracy, produktywność i nadal upewnić się, że praktyki dystansowe mogą pozostać na swoim miejscu.

Rzeczy do rozważenia przy nowym układzie:

-Utrzymanie biurek z dala od ścian i okien w celu wyeliminowania martwych punktów dla ruchu pieszego

-Ustawienie układu w taki sposób, aby możliwy był ruch jednokierunkowy.

-Przyjrzyj się podłodze przed poruszaniem się po meblach, aby określić, gdzie są obszary o dużym natężeniu ruchu. Będziesz w stanie powiedzieć na podstawie tego, co części podłogi mają najwięcej zużycia.

-Możesz fizycznie zaznaczyć 6-stopowe okręgi wokół każdego obszaru roboczego

-Jeśli masz ogólne siedzenia, lub poczekalnie, rozmieścić siedzenia i stoły

-Get plany przestrzeni biurowej, aby pomóc wizualizację i mapę, jak nowa przestrzeń biurowa będzie płynąć

-Postawić znaki, aby przypomnieć pracownikom, jak nowa przestrzeń biurowa przepływa, a maksymalna pojemność w obszarach, takich jak konferencje lub pokoje przerw

Modernizacja mebli biurowych

Oh!!! Mamy tak wiele opcji dla Ciebie. Czy nadal szukasz niektórych przyjaznych dla budżetu preowned opcji, lub są zainteresowani w niektórych "błyszczące" nowe meble, mamy cię objęte. Oto kilka pomysłów-starterów dla Ciebie do rozważenia:

-Używaj stacji roboczych, ale używając 2-osobowe stacje

-Użyj rzeczywistych biurka aby nikt nie był przywiązany do cudzej przestrzeni.

-Rozważenie biurek z nieporowatymi powierzchniami, aby łatwiej było utrzymać je w czystości

-Rozważenie zastosowania przegród (mogą być przezroczyste) pomiędzy stanowiskami pracy, aby ograniczyć interakcje twarzą w twarz.

Te wskazówki powinny przynajmniej sprawić, że Twoje koła będą się kręcić we właściwym kierunku. Skontaktuj się z nami już dziś, aby sprawdzić nowe i używane wyposażenie, lub po prostu poprosić nas o profesjonalną poradę w sprawie mapowania układu!


Sprawdź ofertę mebli biurowych i gabinetowych

Kontener podbiurkowy Wuteh KO-4 Kup teraz
Biurko elektryczne Wuteh Sky Kup teraz
Lada recepcyjna Sove SV-92 Kup teraz

Udostępnij