Meble do biura - aranżacje, pomysły i inspiracje

Nowe kontra używane meble biurowe: Co jest lepsze dla Twojego biura?

Paulina Wójcik
mar 22 2022


Sprawdź ofertę foteli obrotowych

Fotel obrotowy Unique Viper Kup teraz
Fotel obrotowy Profim Xenon Kup teraz
Fotel obrotowy Grospol Ergohuman BS Kup teraz

Chcesz znaleźć meble biurowe, które unowocześnią Twoje biuro, lub pojedynczy element, który będzie lepiej odpowiadał Twoim potrzebom, ale czy powinieneś kupić coś używanego czy nowego? Które rozwiązanie jest lepsze? Better Office Furniture of Saint Charles, Missouri sprzedaje zarówno używane, jak i fabrycznie nowe krzesła biurowe, boksy biurowe, biurka biurowe, szafki i szafy oraz inne meble biurowe wysokiej jakości; uważamy, że należy wybrać elementy, które zarówno pasują do Twoich idealnych potrzeb, jak i do Twojego budżetu. Sprawdź poniżej zalety i wady zarówno używanych, jak i nowych mebli biurowych, aby przekonać się, które z nich są dla Ciebie lepszą inwestycją.

Dlaczego używane meble biurowe są lepsze?

Better Office Furniture uważa, że kupowanie tanich mebli (zarówno pod względem jakości, jak i ceny) nigdy nie jest dobrym rozwiązaniem, ponieważ wierzymy w inwestowanie pieniędzy, energii i czasu w coś, co będzie służyć dłużej niż rok, ale uważamy również, że używane meble biurowe w rozsądnej cenie mogą być równie dobre, jak nowe. Kluczem jest jakość, ponieważ biurko i krzesło biurowe będą używane codziennie i przez wiele godzin, bez końca. Jest to szczególnie ważne w przypadku zakupu mebli biurowych dla większej firmy lub wielu pracowników, gdzie koszt nowych mebli - nawet w umiarkowanych cenach - może doprowadzić do rozbicia banku lub przekroczenia maksymalnego limitu wydatków. Dlatego właśnie zakup używanych mebli biurowych wysokiej jakości może być ratunkiem, ponieważ można wydać o połowę mniej i nie rezygnować z jakości na rzecz oszczędności.

Weźmy na przykład panele Steelcase 9000, które obecnie posiadamy w magazynie. Panele Steelcase 9000 nie tylko współpracują z setkami innych produktów Steelcase, ale również pozwalają na łatwe dostosowanie przestrzeni biurowej zarówno do potrzeb zespołu, jak i przestrzeni prywatnej. Podczas gdy produkty Steelcase 9000 są wspaniałą inwestycją dla Państwa potrzeb biurowych, zakup używanych paneli Steelcase 9000 może być dla Państwa lepszą inwestycją. Dlaczego? Panele Steelcase 9000, podobnie jak inne produkty Steelcase, mają długą żywotność i są w stanie wytrzymać ciągłe użytkowanie w przeciętnym środowisku biurowym, przy niewielkiej konserwacji wymaganej do utrzymania ich w dobrym stanie. Dlaczego więc nie wydać mniej na wysokiej jakości, używany produkt, który zapewni Państwu taki sam komfort, efektywność i wydajność jak ten sam produkt prosto z hali produkcyjnej?

Ponadto, kupując używane meble, nie tylko oszczędzasz pieniądze i nie rezygnujesz z jakości, ale także dbasz o środowisko naturalne, ponieważ ograniczasz ilość wykorzystywanych zasobów i energii wcielonej, eliminujesz dodatkowe zanieczyszczenia (np. toksyczne chemikalia, emisję dwutlenku węgla i pestycydy) wprowadzane do środowiska, zmniejszasz koszty dodatkowej pracy i wysyłki z zagranicy oraz eliminujesz potrzebę stosowania materiałów opakowaniowych. Zakup używanych mebli biurowych pomaga również lokalnej gospodarce, ponieważ małe firmy - takie jak Better Office Furniture - mogą dostarczać konsumentom produkty wysokiej jakości za ułamek kosztów. Pozwala to również na wykorzystanie środków, które w przeciwnym razie zostałyby przeznaczone na nowe produkty, na inne potrzeby i zasoby biznesowe. W ten sposób małe firmy mogą przeznaczyć część swoich środków na cele lokalne, które wspierają, a także zachować integralność środowiskową, wiedząc, że nie wspierają materiałów wysyłanych na wysypiska śmieci.

Dlaczego nowe meble biurowe są lepsze?

W Better Office Furniture of St. Charles sprzedajemy wyłącznie wysokiej jakości, używane meble biurowe, ale czasami nowe jest po prostu lepsze. Czy chodzi tylko o ten błyszczący połysk i zapach nowych mebli? Być może. Może to być również to, że wiesz, że zakup nowych elementów nie wpłynie na Twój wynik finansowy i chcesz zapewnić sobie lub swoim pracownikom najlepsze możliwe stanowiska pracy.

Niezależnie od tego, czy cena nie jest dla Państwa problemem, czy też rozmawiali Państwo z naszą właścicielką i założycielką, Saleną Mikos, o pracy nad ceną, aby nadal mogli Państwo cieszyć się przyjemnościami posiadania mebli, które są dla Państwa naprawdę najlepsze, posiadanie nowych mebli biurowych może zapewnić Państwa biuru kilka wspaniałych korzyści. Na przykład, jednym z minusów używanych mebli jest to, że nie można zagwarantować, że będą one pasować do wszystkich potrzeb. Posiadanie nowych mebli biurowych umożliwia wybór spośród większej liczby elementów, a także dostosowanie wykończeń i kolorów, aby idealnie pasowały do Twojego biura. Posiadanie tych opcji pozwala na odświeżenie przestarzałego biura i nadanie mu bardziej współczesnego charakteru, co sprawi, że pracownicy będą czuli się bardziej energiczni i entuzjastycznie nastawieni do przyjścia do pracy. Dzięki temu pracownicy będą czuli się bardziej energiczni i entuzjastycznie będą przychodzić do pracy. Twoja firma będzie również lepiej funkcjonować w obliczu rosnących potrzeb technologicznych, takich jak stacje ładujące czy wbudowane okablowanie, a także zapewni bardziej efektywną przestrzeń organizacyjną.

W szerszej skali, nowe meble biurowe zapewniają lepsze meble biurowe dla pracowników, co, jak udowodniono, zwiększa ogólną produktywność. Dzieje się tak między innymi dlatego, że nowe meble biurowe są bardziej ergonomiczne, co nie tylko zwiększa morale w biurze ale także może zapobiegać "Chorobie siedzenia." Twoi pracownicy nie tylko nie będą musieli martwić się o nadmiernie eksploatowane meble biurowe, które są skrzypiące, niestabilne lub nie zapewniają właściwego podparcia; będą wdzięczni, że myślisz o ich krótkoterminowym komforcie i długoterminowym zdrowiu, inwestując w wysokiej jakości meble biurowe.

Będą wdzięczni, że myślisz o ich krótkoterminowym komforcie i długoterminowym zdrowiu, inwestując w wysokiej jakości meble biurowe. Może to również zapewnić klientów i pracowników, że przewidujesz przyszły rozwój i masz wystarczająco dużo zaufania do swojej firmy, aby dokonać takiej inwestycji. Dodatkową zaletą nowych mebli biurowych jest gwarancja, dzięki której zepsute części i elementy mogą być bezpłatnie naprawione przez producenta, a w pierwszym roku można je odliczyć od podatku wraz z innymi wydatkami biurowymi lub zamortyzować.

Nadal nie jesteś pewien, czy nowe lub używane meble biurowe są lepszą inwestycją dla Ciebie? Better Office Furniture of St. Charles nie tylko oferuje meble, które będą trwałe, ale także zapewniamy doskonałą obsługę klienta poprzez bezpłatne planowanie przestrzeni i bezpośrednie konsultacje z każdym klientem, aby zapewnić, że znajdziesz dokładnie to, czego potrzebujesz do swojego biura. Możesz również wypełnić nasz formularz bezpłatnego planowania przestrzeni formularz online aby pomóc Ci znaleźć dokładnie to, czego szukasz.


Sprawdź ofertę mebli biurowych i gabinetowych

Kontener podbiurkowy Wuteh KO-4 Kup teraz
Biurko elektryczne Wuteh Sky Kup teraz
Lada recepcyjna Sove SV-92 Kup teraz

Udostępnij