Meble do biura - aranżacje, pomysły i inspiracje

Wiosna może sprawić, że zechcesz się zorganizować, ale dlaczego jest to ważne dla Twojego profesjonalizmu i produktywności?

Justyna Węgrzyn
mar 28 2022


Sprawdź ofertę foteli obrotowych

Fotel obrotowy Unique Viper Kup teraz
Fotel obrotowy Profim Xenon Kup teraz
Fotel obrotowy Grospol Ergohuman BS Kup teraz

Louis, doświadczyłeś już niezwykle ciepłej pogody, a nawet puszczania pąków na drzewach (minus mniej więcej ostatni tydzień). Wiosenna pogoda wywołuje wiele zmian w naszym otoczeniu, a często także chęć posprzątania domu (lub biura), zmiany wystroju i zorganizowania się!

Bądźmy szczerzy. Jak wielu z Was ma papiery porozrzucane po całym biurku? A może to gigantyczne niedopowiedzenie i są one raczej ułożone w stos i spadają z biurka. Tak czy inaczej, nie ma się czym martwić! Better Office Furniture w St. Charles ma Cię w swojej ofercie. Czy Twój "stos do segregacji" staje się coraz bardziej złowieszczy, ale Twój obecny system segregacji jest tak wypchany, że nie daje się zamknąć? Może to być czas, aby uaktualnić swój system plików, lub dostać system plików zaczęło w zależności od sytuacji, i się zorganizować.

Powody, dla których warto korzystać z szafek na dokumenty

Produktywność

Podczas gdy ja może no być prawdziwy dla wszystkie ludzi, typowy osoba funkcjonuje przy wyższym poziomem i jest produktywny gdy pracuje w czystej organizującej przestrzeni. Nasz mózgi korelują chaos w nasz pracy przestrzeni, chaos w nasz pracy dniach. Jeśli mamy być szczerzy, istnieją dowody, które sugerują, że nieuporządkowane miejsce pracy może być korzystne dla osób kreatywnych, przynajmniej w początkowych fazach projektu, ale już nie tak bardzo pod koniec projektu. Entrepreneur Magazine artykuł, Sześć sposobów na zwiększenie produktywności poprzez organizację miejsca pracy mówi o tym. Teoria głosi, że nieuporządkowane miejsce pracy może otworzyć kreatywność i pozwolić na przepływ pomysłów.

Z drugiej strony, czyste i zorganizowane miejsce pracy zachęca ludzi do robienia tego, czego się od nich oczekuje (tzn. dotrzymywania terminów, wykonywania telefonów, punktualnego przychodzenia na spotkania). Jeśli więc wymyślasz pomysły na dekorację lub organizację miejsca pracy dla swoich pracowników, możemy polecić zaopatrzenie się w dobre systemy segregacji, które pozwolą utrzymać porządek na biurkach!

Profesjonalizm

Jeśli jesteś kreatywnym pracownikiem agencji reklamowej, być może sprawdza się u Ciebie bałagan w miejscu pracy i jest to w porządku, jeśli to nie Ty spotykasz się z klientami. Albo przynajmniej nie spotykasz się z nimi w swoim biurze. Jeśli jednak jesteś sprzedawcą, dyrektorem generalnym, prawnikiem lub kimś innym, kto regularnie musi przyjmować klientów w swoim miejscu pracy, zabałaganione biurko może sprawiać złe wrażenie.

Czy możesz sobie wyobrazić, że wchodzisz do kancelarii prawnej, a prawnik, z którym się spotykasz, ma na biurku sterty akt spraw? Co by Ci to przekazało? Być może... Zbyt zajęta, aby wykonać dobrą pracę nad moją sprawą, zbyt niezorganizowana, nieuporządkowana i nieprofesjonalna? Z pewnością nie są to rzeczy, które adwokat lub ktokolwiek inny chciałby, aby myśleli o nim jego klienci. Zabierz więc te papiery z biurka i schowaj je do segregatora!

Efektywność

To akurat jest proste: Jeśli codziennie musisz spędzać czas na przeglądaniu papierów na biurku, nie jesteś w stanie osiągnąć takiej efektywności, jaką mógłbyś osiągnąć.

Dekoracje

Ok, więc istnieje wiele powodów, dla których powinieneś się zorganizować, ale posiadanie wspaniałej estetyki i wystroju w swoim miejscu pracy, który będzie rozpoznawalny, jest najfajniejszym powodem! Jeśli poświęcasz czas i pieniądze na dekorowanie, aby uczynić swoją przestrzeń własną, te dodatki do wystroju stają się przytłaczające, gdy w mieszance pojawia się bałagan i zagracenie. Kto może zwrócić uwagę na te fenomenalne poduszki na szezlongu, lub piękne mahoniowe biurko, gdy masz papiery i pliki gotowe do lawiny?!

Niestety, my w Better Office Furniture jesteśmy tutaj, aby pomóc Ci przekształcić swoje miejsce pracy w zorganizowaną przystań dla produktywności i efektywności.

Opcje systemu archiwizacji dla tradycyjnego lub przemysłowego biura

5 szufladowa pionowa szafka na dokumenty z blokadą

Better Office Furniture może zorganizować Twoje biuro za pomocą szafek na dokumenty, bez względu na styl i budżet. Pionowe szafki na dokumenty są idealne, gdy trzeba oszczędzać miejsce, ale nadal potrzebują przyzwoitej ilości miejsca na dokumenty i próbują znaleźć sposób, aby pozostać zorganizowany bez wykorzystania zbyt wiele miejsca na podłodze. Jeśli preferujesz tradycyjny lub przemysłowy wygląd szafek na dokumenty, rozważ nasz system System 5-szufladowych zamykanych szafek na dokumenty. Ten system jest dostępny w 9 różnych kolorach, więc będzie pasował do każdego wiosennego przemeblowania, które możesz przeprowadzić w swoim biurze!

Jeśli trochę przesadziłeś z budżetem przy reszcie wiosennych porządków, mamy też używane pionowe szafy kartotekowe dostępne.

Używane pionowe szafy na dokumenty

Mniejsze systemy archiwizacyjne

Express EL 36″ Mahoń 2 szufladowa teczka boczna

Każdy, kto ma domowe biuro, doskonale zdaje sobie sprawę, że praca w domu nie zmniejsza ilości papierów, które gromadzą się na biurku. Niezależnie od tego, czy pracujesz w domu na pełen etat, czy na pół etatu, na krawędzi Twojego biurka wciąż znajduje się nadmiar papierów, które zaczynają przypominać Krzywą Wieżę w Pizie. Jeśli Twoje biuro jest widoczne dla gości, to jeszcze bardziej zwiększa to potrzebę organizacji. Podczas gdy wszyscy chcemy pracować na jak najbardziej produktywnym poziomie i jest to wystarczający powód, aby zorganizować się za pomocą systemu szafek na dokumenty, uporządkowanie biura sprawi, że będzie ono bardziej reprezentacyjne dla klientów i gości.

Jeśli szukasz rozwiązań dla domowego biura lub wolisz system przechowywania dokumentów o bardziej dekoracyjnym wyglądzie, sprawdź naszą ofertę Kartoteka boczna z 2 szufladami 36". Są one krótsze i boczne, więc świetnie pasują jako kolejny mebel bez tradycyjnego wyglądu szafki na dokumenty.

Mniejszy wygląd, dużo miejsca do przechowywania i bezpieczeństwo przeciwpożarowe!

Jeśli zależy Ci na przestrzeni i bezpieczeństwie dokumentów, które będziesz archiwizować, musisz zapoznać się z naszą ofertą. Szafa ognioodporna 2 szufladowa biurowa na akta przeciwpożarowe 6000. Ten system archiwizacji pozwoli Ci zachować porządek, organizację i bezpieczeństwo w przypadku spodziewanej katastrofy. Powiedziałbym, że jest to niezbędne dla każdej firmy prawniczej lub księgowej!

FireProof 2 szuflady Biuro Fire File 6000 Cabinet

Teraz mam nadzieję, że masz wszystkie motywacje i powody, które trzeba było się zorganizować, a na pewno masz zasoby, aby to się stało, gdy zadzwonisz do Better Office Furniture w St. Charles!


Sprawdź ofertę mebli biurowych i gabinetowych

Kontener podbiurkowy Wuteh KO-4 Kup teraz
Biurko elektryczne Wuteh Sky Kup teraz
Lada recepcyjna Sove SV-92 Kup teraz

Udostępnij